Onmisbare informatie voor nieuwe stichtingen

nieuwestichting.nl

Stichting oprichten ?

Welkom op de nieuwe website: nieuwestichting.nl

Deze website biedt belangrijke informatie voor startende stichtingen of mensen die erover denken om een stichting op te richten. Waar moet je allemaal aan denken, welke voorwaarden zijn er, wat zijn de kosten voor het oprichten van een stichting? Nieuwestichting.nl geeft antwoord op al uw vragen.

Vanuit verschillende hoeken en door onderzoek is naar voren gekomen dat er te weinig informatie op een centraal punt te vinden is voor een startende stichting. De initiatiefnemers van deze website zijn nauw betrokken bij stichtingen en voornamelijk goede doelen. Op basis van hun kennis en door middel van de opgebouwde documentatie hopen wij je op weg te helpen met het starten van uw stichting.

Heeft u vragen, opmerkingen, wilt u items behandeld hebben of adverteren op deze site? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen zodat wij aandacht aan relevante items kunnen geven.

Wij hebben de ambitie om een groot informatie- en nieuwsplatform te worden voor stichtingen. Houdt ons dus in de gaten!

2 Reacties op Onmisbare informatie voor nieuwe stichtingen

1. avatar Dirk zegt:

Nuttige informatie, hier kan ik wat mee!

Kijk uit naar verdere aanvullingen, zal de site in de gaten houden. Dank voor jullie moeite hierin! Hier zijn vele mee geholpen.

2. avatar K. de Vries zegt:

Erg goed initiatief. Ik ben zelf bezig om een stichting op te richten. De informatie op deze website heeft al een aantal vragen voor mij beantwoord. Ik zal jullie dan ook zeker in de gaten blijven houden. Goed dat jullie aandacht geven aan stichtingen!