nieuwestichting.nl

Nieuwestichting.nl is een initiatief geboren uit het gebrek aan een centraal informatiepunt voor startende stichtingen.

Wij streven er naar om mensen, die opzoek zijn naar informatie over het opstarten van een stichting, te helpen. Deze website zal steeds meer uitgebreid worden, reden genoeg om af en toe eens een kijkje te nemen.

Verbeteringen

Heeft u verbeterpunten voor deze website? Mist er nog belangrijke informatie of heeft u op- / aanmerkingen? Dan horen wij dat graag van u.

Artikelen plaatsen?

Wilt u een artikel plaatsen of ons attenderen op een ontwikkeling? Wij horen dat graag van u.

Adverteren?

Er zijn verschillende mogelijkheden voor het adverteren op deze website.

Samenwerkingsverbanden

Nieuwestichting.nl staat open voor samenwerkingsverbanden.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden

2 Reacties op nieuwestichting.nl

1. avatar joan vd hurk zegt:

Beste mensen wil graag stichting op zetten Om hierin mensen met een beperking een zin volle dagbesteding Te gaan geven. En de arbeid die ze geven Te gebruiken Om groente en fruit Te laten verbouwen die ze in hun eigen woonvorm kunnen gaan nuttigen aangezien groente en fruit en eventueel Anders planten steeds duurder Worden is dit mogelijkerweis voldoende Om een commerciele bedrijf mee Te runnen gr Joan vd hurk