Adverteren

Nieuwe stichting.nl is een zeer goed bezochte website. Spreekt de doelgroep van onze website u aan?

Online marketing stelt u in staat om op effectieve en kostenefficiënte wijze uw doelgroep te bereiken en het rendement van uw website te verhogen. Met online adverteren kunt u uw naamsbekendheid vergroten, leads en e-mail adressen genereren of een nieuw product of marketingactie overtuigend ondersteunen. De kracht van de herhaling

Herhaling is een belangrijke kracht in reclame. De herhaalde indrukken van een product via beeld en geluid, zorgen voor een bekendheid die lang bij een consument blijft hangen. De consumenten kopen het product vanwege zijn bekendheid, zonder daar overigens bewust bij stil te staan. Als u uw eigen populariteit wilt vergroten, kunt u ook gebruik maken van deze kracht van herhaling: herhaal uzelf!

Gemiddelde statistieken

Bezoeken / maand 11.500 +
Pagina weergaves / maand 40.000 +

Kosten adverteren

Formaat CPM(*) Afmetingen Max Kb
Rectangle  € 20,- 300px * 216px  50 Kb
Halve banner  € 15,- 470px * 80px  50 Kb

Target

Wilt u met een advertentie op een specifieke pagina adverteren? Ook dat is mogelijk! De kosten hiervoor bedragen 150% van de standaard kosten (hierboven). Als u bijvoorbeeld met een ‘halve banner’ wilt adverteren op de financiële pagina dan betaalt u € 15,- * 150% = € 22,50 (CPM *)

Alle tarieven excl. BTW
(* Cost Per Mille (CPM)/per 1.000 vertoningen)

Adverteren op de website van Nieuwestichting.nl

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van online adverteren op deze website dan verzoeken wij u via onderstaand contactformulier contact met ons op te nemen.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)